Moppetur

Idag körde jag och Jimmy runt på ön för andra gången. Det är väldigt mysigt att bara köra runt och svänga av utan att veta vart man kommer. Det är väldigt grönt överallt och ganska många små mysiga sträder, den ena finare än den andra. Sedan får vi skynda tiibaka för att hämta våra godingar som slutar skolan kl 14.


                                                                     

Jimmy tar ett dopp vid Khlong Jak Bay
 

Jimmy och jag





Jag framför strandens bar




Jimmy står på Mai Pai Bay en otroligt vacker strand som var nästan öde.






Hit återvänder vi nog för fler dopp.

 
En kiosk som bara dyker upp helt plötsligt utmed småvägarna. Det blev en smarrig bananashake pause.


Lite ovanligt att möta när man är ute och kör.




Kommentarer
Postat av: emilia

Det ser härligt ut där :)

2011-01-19 @ 16:52:40
Postat av: Melli

Hej:)

Det ser verkligen helt underbart ut Hanna och jag förstår att Ni njuter av värmen, havet och naturen.

Hoppas Ni kopplar av och njuter för även om tiden går stilla just nu så kommer den dagen då det är dags att resa hem igen. Och det handlar nog om att hitta den där känslan i stillheten som ger den ultimata njutningen varje morgon.

Vi saknar Er Jättemycket....

kramar Från HELA familjen Engvallos<3



2011-01-19 @ 18:10:21
Postat av: Ida och Erik

Hej godingar!!!



Vad härligt det ser ut, vi skulle såååååååååååååå gärna varit där med :)!! Och vad fin du är i den klänningen Hanna, ser riktigt glamorös ut! Får se om jag inte skaffar stödstrumpor och tar ett flyg ner ändå, får väl springa runt lite i planet kanske haha. Ser riktigt mysigt ut för Julia och Lova i nya skolan, lite annat än instängda skolsalar som luktar sura sockar och skitiga skidkläder. Hör av mig imorgon, då blir det UL och förhoppningsvis får vi se om nya kusinen blir en jente eller lillegutt. Stor kram sålänge! Ida och Erik

2011-01-19 @ 20:51:59
Postat av: hanna

tack snälla Melli. Hoppas ni får komma iväg i april. Känner att man behöver detta, koppla av och vara tillsammans alla.kram o hälsa alla

2011-01-20 @ 11:35:47
Postat av: hanna

Åh, Ida ni måste höra av er när ni vet....Ha det så bra o hälsa kram kram

2011-01-20 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0